به نام خدا

اولین برنامه ی ما موضوعی مذهبی دارد که می توانید توضیحات بیشتر در مورد این برنامه را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید


به نام خدا

کمی باهاتون درد و دل کنم:
فکر ساخت گروه بادگیر از جایی به ذهن من خورد که در صدد ساخت برنامه هایی گروهی کردم و معتقد هستم در برخی موارد چند نفر بهتر از یک نفر می توانند کار کنند.

ولی این برنامه رو قبل از اینکه گروه بادگیر تشکیل بشه ساختم و به مرور زمان به این برنامه پرو بال دادم و از کمک های بسیاری از برنامه ننویسان بهره بردم و در انجمن ها شرکت کردم و تجربه هایی به دست آوردم 

بنده سعی کردم در قدم اول یادگیری برنامه ای در عین حال ساده ولی ارزشمند رو طراحی کنم که مشابه هایی هم دارد 
معمولا برنامه نویسان برای اولین برنامه ی خودشون hello world رو می سازن (برای امتحان ) ولی برنامه ی جدی من این بود که مدتی هم روی آن کار کردم تا به این شکلی که می بینید شده 


خوب بگذریم بریم سراغ معرفی این نرم افزار جالب :

تا حالا شده به فکر شمردن ذکر صلوات بیفتید ؟
دوست دارید یه ذکر شمار همیشه همراهتون باشه؟
تجربه ی زندگی الکترونیک چی؟
این نرم افزار همونی هست که دنبالش می گردید

قابلیت های تحسین بر انگیز این برنامه :




و قابلیت هایی نظیر :
ذخیره ی شمارش برای مراجعات بعدی
بینهایت شماره
لرزش بهمراه هر شماره 
و...

می خوای این نرم افزار رو یه با هم که شده امتحان کنی؟  حجمش در حد کیلوبایته ! چطور ممکنه؟ برو ببین 
 شما می توانید بوسیله ی نرم افزار بازار این برنامه را دریافت کنید لینک کافه بازار
 یا به صورت مستقیم دریافت

حجم: 435 کیلوبایت